Tuesday, 13 May 2008

Lamanya Tak Menulis...

Lama dah blog nih sepi...aku pun tak byk sgt menulis...letih dengan beban keje yang belambak2..Baru2 nih aku ada beli novel terbaru..karya Puan Norhayati Ibrahim..Bes cerita tuh..Rugi sapa tak beli..
Sebenarnya...aku amat tertarik dengan jalan cerita Seharum Cempaka-Karya Puan Norhayati Ibrahim...mengenai kisah cinta...zaman sekolah2..hingga dewasa..rasanya aku sendiri pun tak lepas dari rasa cinta masa zaman remaja..klu dikenang kelakar pun ada...tapi ialah sebagai manusia rasa cinta itu patut ada kerana tanpa ada rasa cinta tidak akan wujud keamanan, kedamaian dan keteneraman...wujudkanlah perasaan rasa kasih dan sayang insyallah kita semua akan selamat hidup di bumi tercinta ini....pada puan norhayati Ibrahim klu terbaca blog saya ini apa yang ingin saya katakan teruskan pejuangan puan dalam melahirkan karya yang berunsurkan cinta...kerana tanpa cinta manusia akan hidup dalam kekurangan...gud luck..