Friday, 11 July 2008

BANJIR OH BANJIR







Uh rasa mcm nak menangis dengar suara mak suh kitaorg balik..ptg jam 3, aku yg tgh kelam kabut nak siapkan report, report tugas luar, report kaji selidik...adoi..rasa mcm tak tekejar..dengan hujan lebat di luar..mak pulak suh balik..takut tak dpt lepas bila nak balik ptg..tempat aku tinggal memang dari dulu tak penah lepas dari masaalah banjir. Aku rasa dalam tahun nih je dah 2 kali banjir yang betul2 buat aku kesian tgk mak. Entah lah...Dulu masa aku kenduri kahwin lepas 3 hari nikah semua katil, almari solek hanyut dek banjir...Dapat call dari mak masa tuh aku dah ke rumah suami nak buat kenduri sambut menantu di labuan..nak buat mcm mana...tengok lah semua gambar yang aku ambil ni..Berat mata memadang berat lagi bahu memikul....DUGAAN