Thursday, 17 July 2008

Resepi

Aku asik jalan-jalan kat blog kawan2..mcm2 resepi aku dapat n petua-petua yang amat beguna untuk wanita mcm aku..yer la..dalam keadaan yang mcm sekarang ni kita kena jimat cermat baik buat sendiri makanan2 yg kita rasa nak makan dari p makan kat kedai, jimat duit suami, dan termasuk duit kita. Lagipun bila kita buat sendiri rasanya lebih sedap dan kebersihan lagi terjamin. Kalu kelurga kecil nak makan kat luar hari-hari pun tak apa, tapi kalau keluarga besar macam aku Besar Budget nih nak makan kat luar..sebab tu aku lebih suka masak, cari resepi yg diorg suka makan, Yang penting bila aku dah pandai masak (masak lain dari yg lain) aku akan hidang kat diorg makanan yg sedap2 supaya diorag tak pikir nak cari makanan kat luar. Terima Kasih pada semua yang sudi berkongsi resepi...

No comments: