Saturday, 30 August 2008

Dapat Award Lagi.


Kali nih aku dapat dari kak Rozie, Terima kasih banyak2,

Macam tak sabar nak sambut ramadhan nih. Maknanya kerja n tugas aku seharian semuanya kena double. Aku plak jenis liat bangun sahur. mmg dari masa solo dulu aku mmg tak gemar nak bangun sahur. ,
Mak selalu bebel, nantilah dah bersuami baru tau, layan je la mata tu.
glitter-graphics.com
sekarang nak tak nak aku kena bangun jugak....
tapi pada sesiapa yang nak kongsi resepi kat aku..resepi yang sesimple mungkin, jgn segan2 bagitau kat aku..karang aku datanglah umah sesiapa yang suh amik resepi..

glitter-graphics.com

No comments: