Wednesday, 13 August 2008

Esok hubby balik, sebelum turun off shoe hari tu kitaorang cadang nak kenduri arwah pada 16hb.8.2008, mmg aku pun dah set nak amik cuti. Bincang dengan anak hubby pun diorg ok je date nih. sebab next week 21 or 22 /8 hubby kene p kursus di Miri, (Sorang lagi ler aku jawabnyer) thats y la kene buat on 16 juga le, The prob is aku yang tak dapat balik 16-17/8 full swing aku kene attand class,adoi la...mcm mana nak buat nih, aku bagtau kat hubby bila dia call semlm aku tak dpt balik kg ikut dia this week, aku ada class, hubby ckp nak buat mcm mana rugi klu u ketinggalan u subjek (hehe ntah ikhlas ke tak). Ntah lah aku pun masih dok pikir ponteng class ke atau balik kg, uh..buntu nyer otak aku skang ni...

4 comments:

Abang Long said...

Ditelan mati emak, diluah mati ayah, dikulum mati anak.

Sering kali kita dihadapkan dengan permasalahan sebegini. Itulah namanya takdir.

kamar hati said...

uikssss...alahai siannyer...dlm dilema la ni eek....takpa2 pikiq lek lok ye...

mai blog kamar...ambik award.. :)

KAKTINY said...

hohohoho... mmg sama ler kita.. nama pun sama.. problem pun sama..

kerap kena masalah yang sama.. clash antara satu aktiviti dgn jadual kelas.. dua2 kena bagi priority.. aduh lah..

Hertiny binti Laiman said...

Salam Abang Long, Kak Tiny n Kamar Hati,
Waaaaaaa nih yang tgh buntu nih....
jap eh kamar nanti akak singgah amik award tu k...thanks..
tapi prob tak abis lagi ni...esok nak antar asben balik, sian dia kan?