Wednesday, 20 August 2008

Hari Bz Sedunia


uh lega sgt2 hari ni... Tapi aku rasa start sabtu n ahad lepas sampai hari ni kaki n tangan aku tak cukup..rasa mcm nak tambah 4 tangan n 4 kaki, jumlah semua 5 tangan n 5 kaki..Tapi takut plak orang kata makhluk asing dari mana. Semua keje nak buat cepat. Sampai hubby aku tolong taipkan esei BI aku sbb nak email kat my tutor hari ni, Aku tak sempat nak taip. Just tulis kat paper n minta hubby taipkan n sendkan email utk tutor aku sebab hari ni last day tutor aku nak cheak aku faham ke tak apa yang di ajor selama ni.. Aku pun tak faham coz dalam kepala otak aku nak buat kek n nak buat kek tu je. hehehe..tp aku cuba jugaklah buat. Sorry B, terpaksa dera u this week sbb aku tak ada siapa2 nak tolong taipkan esei tu. Maunya aku tak bengong esei tu pulak kena buat in english dah ler aku punya english mcm budak tahun satu baru belajar. tapi aku buat jugalah karangan tu, yang penting ada. Ada juga markah.
Thats y lah aku dah lama tak muncul dgn n3 baru sebab aku tak cukup tangan nak buat semua keje..Tapikan dalam aku bz2 nih aku TERHARU sgt2 sebab dapat AWARD dari TOKMA, dengan bangganya aku nak tayang kat sini...Tangkyu TOKMA..kalau ada bagi lagi yer...hehehe itu pun pada semua kawan2 ler bukan tokma je..semua kalau sudi bagi le lagi...ok le nak sambung basuh baju jap..nanti sambung lagi.

2 comments:

ku tak sempurna said...

nsb baik dpt hubby rajin...
patutla sume org syp minggu ni... bz rupanya

Hertiny binti Laiman said...

Salam Ku tak sempurna,
mmg bz, minggu lepas hari bz sedunia.Tangan n tangan semua tak cukup.Nasib baik ada orang tolong...