Monday, 4 August 2008

KEK CUSTERD DURIAN



Semlm aku rajin skit, cuba buat kek yang aku p kursus hari tu, KEK CUSTERD DURIAN, mmg sedap..sebab DURIAN, first time aku buat tak jadi, masuk bakul sampah le jawab yer...aku cuba buat sekali lagi alhamdulilah...jadi juga...kembang semangkuk..hehehe...abah aku siap gelakkan aku sebab buat kek kali pertama tak jadi...nanti abah...aku akan buktikan...tapi yg beshnya mak aku n adik aku...tak jadi pun diorg makan gak kek tu...thanks mak...tak membazir...bila aku cuba buat kali kedua...aku siap tunjuk kat abah..kek aku gebu n kembang semcm...senyum sampai ke telinga aku...boleh ler buat nanti bile hubby balik dari pelantar, nanti aku postkan resepinyer ...hari nih aku cuma nak tunjuk gambar je...sorry....

2 comments:

TokMa said...

Wahhhh! bestnya...nak lah resepinya..tokma nak try lak. Boleh ke.

nb said...

tiny, resipinya boleh share tak..suami suka sangat durian..mungkin kek durian ni pun dia suka..nampak sedap..