Sunday, 7 September 2008

award


(AWARD DARI AZZA)
Aku terima award lagi dari azza, thanks azza atas ingatan yang diberikan, walau kita jauh beribu batu, berbicara tanpa suara namun azza dan semua kawan-kawan yang tiny kenal dalam kanvas maya ini merupakan satu anugerah tuhan yang terindah buat tiny...kerana coretan kalian membuatkan tiny gembira dan mampu untuk tersenyum sendirian,sekalipun hanya membaca coretan-coretan bisu dikanvas maya ini namun itulah namanya PERSAHABATAN yang terlalu indah untuk diungkapkan, di atas kesempatan ini aku nak bagi award pada semua sahabat-sahabat sebagai tanda ingatan kasih aku pada kalian.


award ini untuk :
-azza
-combi
-kak rosie
-kak tiny
-kamarhati
-kutaksempurna
-miloais
-adik unggu violet
-ms n
-sheikh
-tokma
-miss shafa
-Hanan
-kak kamsiah






8 comments:

azza_irah said...

salam tiny..
mekaseh ekk..
main2 balas award kita skrg ya...hehee
biar beribu batu...ingatan tak penah luput..
tkaseh sb salu jengah blog azza..

Kamsiah said...

terima kasih..semoga perkenalan tetus mekar..walau hanya dialam maya saja..

miss N said...

thank you akak. muah muah... :P

Hannan said...

salam tiny :)

thanks a lotttt dear!

shafa said...

Tima ksih2 suka dapat dapat hadiah, nanti kita tampal ek..

HERTINY LAIMAN said...

Azza,
Sama2...tkaseh juga sbb selalu dtg jenguk blog tiny..

Kak Kamsiah.
Walaupun kite dipertemukan di sini mcm dah lama kenal pulak kan?

Miss n
Muah..muah..take care

Hannan
Walau pun akak tk penah sampai kat moscow tp catatan hannan buat akak teringin sgt nk p sana 1 hari nanti

Shafa
nanti akak bagi lagi k

~Cinta Milo Ais~ said...

terima kasih bebanyak akak...sayang akak hehe

kamar hati said...

salam....
tq tuk award tu...happy sgt....muahhhhh... (",)