Sunday, 12 October 2008

Akhirnya...





Seminggu sebelum raya aku dapat sms dari kedai kasut jenama PAULA MODA. memang design kasut yang dia jual semuanya cantik2 belaka. memang kena dengan test dan citarasa aku. Aku ni jenis yang suka kasut ada batu2 kilat atau apa sahaja jenis kasut yang penting mesti tinggi 2 or 3 heel dan ada batu kilat2 kat depan.. dijadikan cerita lepas dapat sms tu aku abaikan saje sebab malas nak p kedai kasut tu...sebab 2 bulan yang lepas aku baru beli 2 jenis kasut kat situ. Ntah macam mana abang ajak aku p round2 kat area kedai kasut yang terletak di salah sebuah shoping compleks kat KK Centre Point tingkat 4 then aku pun gatal kaki sangat p ler masuk kedai tu.. seperti yang aku jangka aku terpikat dengan sepasang kasut yang hanya tinggal satu-satu nyer sahaja di butik tu. aku pun amik ler kasut tu takut karang dah tak ada lagi stok kat kedai tu melopong pulak..ni ler kasut yang aku maksudkan...cantik tak? so sapa2 nak kasut jenis macam nih datang ler kekedai PAULA MODA di CENTRE POINT, TINGKAT 4, KOTA KINABALU SABAH, Shoping COMPLEKS NI BETUL2 TENGAH2 BANDAR...bANYAK JENIS KALAU NAK

4 comments:

shafa said...

memang cantik design dia...berkenan gak tgk design dia.

Mummy Cool said...

cantik kasut tu yang... mummy pun suka kasut yang ada blink blink.. hehehehe

whitetulip said...

mmg tomey kasut tuh. aku pun hantu kasut gak. pantang p kedai kasut, mesti ada kasut yang dirembat. tapi, kalau tak dapat beli, mesti terkenang2. selagi tak dapat, tak aman rasanya dunia nih. Yang pelik aku nih, kalau nak beli kasut ker, baju ker mesti nak beli dua pasang tapi berlainan warna. adoii..kat lam keta berlambak kasut...ada yang sekali jer pakai. bila hb tengok....geleng kepala dia. hihi...tengah memikir nak carik almari kasut utk kasut aku...ja. bley ka???

psst!!pernah pegi kedai kasut Doss??di center point gak..banyak kasut yang aku sukak...di sana!!

HERTINY LAIMAN said...

Salam Shafa..mmg design kasut kat kedai ni mmg cantik n comel belaka...

Salam Mummy citarsa kita sama..hehe sampai hubby kata cam artis je pakai kasut liplapliplap..heheh

Salam Whitetulip,
lainkali nak ajak witetulip p bawa tiny ke kedai kasut tuh..meh kita borong byk2 kasut kat situ..yg penting ada liplaplip kat kasut tu..