Tuesday, 7 October 2008

Mood Raya

Semalam lagi abah dah cakap ada orang masjid nak datang, karang kamu masak ye? Aku sengeh je pandang abah, amboi abah beraya sakan ke? aku punye letih tak ilang lagi tapi aku tak kisahlah..sebab aku tahu aku masak sedap(hehehe aku puji diri sendiri), mak kata nak masak sup daging, nasik minyak dan ayam masak kurma, Sempat ke? banyak nyer nak masak, Layan je lah..karang aku tang tung tang tung jadik juga ler masakkan tu,
Aku pujuk abang kita beraya rumah mak dulu le..lusa kita balik umah. Ntah apa khabar rumah aku sekang, mcm dah jadi rumah persinggahan je. Sebelum raya aku balik umah mak than terus balik Kampung abang di Labuan balik Dari Labuan raya ke tiga aku balik umah mak sampai sekang, sib baik abang ok, alasan aku kasi kat abang aku nak beraya rumah sedara pas tu bila dah habis umah sedara baru balik umah kita. Bukan apa kat sana sunyi sangat, aku dengan abang je.. Abang pandang aku, aku pandang abang kadang2 tu boring juga..aku kan dah biasa ramai. Adik beradik je 9 orang maunya aku tak sunyi..tu yang aku duk stay kat umah mak dulu..walhal umah mak dengan umah aku bukan nyer jauh 15 minit pun boleh sampai hahaha...tapi ntahlah ...yang aku tahu balik kat umah aku SUNYI BANGAT...Nanti aku sambung balik..nak off jap..dah masuk 4.30 aku nak balik ni..kat umah aku sambung lai ye..

3 comments:

ku tak sempurna said...

nanti ada anak takdela sunyi :D

Mummy Cool said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin dari mummy sekeluarga...

KAKTINY said...

datang KL.. JANGAN LUPA DATANG UMAH KAKTINY TAU!!!.. luv u...