Wednesday, 15 October 2008

Sambutan Hari Raya di Opis Aku



Hari ini opis aku mengadakan jamuan sempena sambutan Aidilfitri. Alhamdulilah sambutan memang menggalakkan apa lagi kami dijamu dengan hidangan yang beraneka jenis sumbangan bahagian-bahagian yang terdapat dalam opis aku. Bahagian aku pula menyumbangkan sayur dan puding yang merupakan peberat aku...walaupun lewat sayur dari bahagian aku sampai (program dah mula)tapi hasilnya memang sedap..tq so much wan..Memang meriah sambutan hariraya di opis aku dengan hidangan yang pelbagai jenis memang tak cukup tangan dan mulut dibuatnya..alamat lepas nih aku kena berpuasa semula..maklumlah masa puasa turun sekilo lepas raya naik 3 kilo...memang tak patut..tapi aku memang cam g2 pantang tgk makanan yg sedap2 memang aku tak tolak punya...Pada kakak2 AJK yang bertanggungjawab merialisasikan impian untuk membuat jamuan rumah terbuka ini aku ucapkan ribuan terima kasih di atas keperihatinan kakak2 dan adik2..kak norafisah, kak noripah, suhaiza, anizah dan siti tahniah di atas kecekapan kakak2 dan adik2 menguruskan jamuan ini..tanpa kalian program ini pastinya tidak akan berlangsung...(pst kak noripah sup tulang tu memang mablus...lain kali buat lagi ye...hehehe) Kat sini aku postkan gambar2 sewaktu majlis berlangsung..tengok2 ler ye.....Pada Semua Rakan2 seopis termasuklah Datuk Pengarah, Ketua Penolong Pengarah...SALAM AIDILFITRI, MINTA AMPUN DAN MAAF KALAU SELAMA INI ADA TERSILAP KATA TERKASAR BAHASA SEMOGA AIDILFITRI KALI INI MEMBAWA RAHMAT BUAT KITA SEMUA.

3 comments:

whitetulip said...

salam tiny..wah..meriah tul majlis korang ah..selamat hari raya, mohon maaf zahir dan batin ah..

Mak Su said...

salam kenal, salam ziarah, meriah sungguh ya

HERTINY LAIMAN said...

Salam Whitetulip

Meriah juga..yang paling besh tu semua kawan2 sporting attand majlis tu..mkn pun bermcm2..selamat hari raya maaf zahir dan batin, kalau kak tiny tau whitetulip tinggal mana sure kak tiny dtg sana...hehehe

Salam Ziarah Maksu,
Terima ksih sebab sudi dtg ke blog tiny..lain kali dtg lagi ye...mmg meriah mak su..sampai naik juling mata tgk mkn tu bermcm2