Tuesday, 2 December 2008

Dinner di Miri



hari tu aku p miri. company tempat hubby kerja ada buat dinner, so hubby ajak pegi katanya cuma bawa diri je. cadang tu malas nak ikut tapi bak kata orang rezeki jangan ditolak. bukan selalu pun datang p miri. ini masuk kali kedua aku datang ke sini dulu datang sini setahun lebih yang lalu masa aku baru nikah firstime tempat yang hubby bawa aku ialah miri kebetulan masa tu hubby ada kursus (bukan honeymoon) hehehe...so ni kira kali kedua lah kebetulan company tempat hubby kerja ada buat dinner so aku pun ikut je lah sekali...memang seronok sebab everythings it's free (hahahaha). walaupun memenatkan tapi aku enjoy..pelbagai jenis makanan chiness food yang dihidangkan rasa aku lah adalah dalam 14 jenis masakan. tau je lah kalau part makan yang dihujung2 memang tak tersentuh sebab orang semua dah kenyang dan aku pun macam tu..perut dah tak boleh nak terima...di miri lain durian nyer kaler kuning. tapi mcm tak berlemak. Jadi aku tak makan banyak sangat...hubby je tolong habiskan, aku nih pantang nampak durian...sib baik hari tu aku tak selera aku just makan dua ulas je...selebihnya hubby tolong habiskan takut membazir pulak, lagipun tak boleh bawa balik ke hotel.banyak gambar yang sempat aku rakam masa p miri hari tu...satu lagi yang aku tak boleh lupa..tomyam kat miri sedap sangat. cuma masam skit..tapi tak pedas..kenalah dengan test aku yang tak suka pedas...walaubagaimanapun aku memang happy sangat walaupun jalan2 ke miri tu masanya singkat sangat2 tapi yang pastinya aku happy...ilanglah tensen exam dan keje sekejap...hehehe

No comments: