Thursday, 29 January 2009

Sabar..

Hidup dalam dunia ni kalau tak kuat iman tak kuat hati mesti naik darah kan? Bukan nya aku nak berdendam tapi aku percaya ALLAH MAHA ADIL..Bila kita aniya orang satu hari kita akan kena juga, Tapi aku tak kisahlah mereka2 yang pernah menyakitkan hati aku, mempermainkan maruah aku akhirnya memohon kemaafan yang terindah pada aku...Bak kata mak BIARLAH ORANG NAK BUAT JAHAT KAT KITA YANG PENTING KITA SABAR..KALAU TAK BETUL BIAR LAH DIORG NAK BERKATA SAMPAI MASA TUHAN AKAN TUNJUK JUGAK..
Memang benar kata mak ALLAH MAHA ADIL...dan kini segalanya terbukti. Sakit juga hati bila fikir tapi biarlah diorg dah rasa apa yang aku rasa dulu...dan aku tidak pernah menyimpan sekelumit dendam apalagi benci pada dia yang pernah bergelar sahabat baik tapi menikam aku dari belakang..pada dia yang pernah bergelar sahabat ....aku doakan semoga apa yang dia hadapi kini menjadi pengajaran yang paling berguna agar dia faham erti sebuah hati, perasaan dan persahabatan....

2 comments:

UnGu VioLeT said...

memang hidup nie penuh dengan dugaan kak.. setiap orang, masing2 ade dugaa tersendiri...


apepun, mar sentiasa doakan akak.. memang pedih, bile sahabat sendiri yg menikam dr belakang...

take care kak..

azza_irah said...

tiny..
Tuhan lebih mengetahui...biarlah apa sj yg org kata asalkan kita tahu niat kita yg sbnrnya...