Tuesday, 3 February 2009

Cuti-Cuti Malaysia

Harap tahun ni tertunai hasrat nak bawa mak, abah n adik2 p jalan2 di KL. Memang dah lama niat nak bawa diorg bejln2 ke sana. aku pasti dua orang adik perempuan aku lah yang paling xcited nak jenjln d KL. Dulu setiap kali hantar aku atau adik pompuan aku memeng 2 orang adik bungsu pompuan aku selalu tanya bila nak bawa diorg p KL. So tahun ni aku laksanakan harapan diorg..mungkin ini satu terapi n motivasi utk diorg berdua. Adik aku Acik n nenet akan menghadapi PMR N SPM hujung tahun ni..so aku rasa kalau diorg datang sini maybe diorg lebih semangat untuk berjaya than dapat p KL lagi maybe sambung study ke...Abah pulak kalau p KL memang nak cari satey kambing di chow kit..hehehe tak apa abah ini turn abah jalan2 cari makan. Aku n mak dan memeng (adik pompuan aku yang seorg) jalan2 cari beg...Hubby pulak suka jalan2 je tgk pemandang...d KLCC(Tahun Lepas Pegi Tapi TAK DAPAT NAIK p menara PETRONAS, tIKET hABIS kena beratur awal baru dapat tiket)
Aku cuma nak mak n abah gembira. kerana kegembiraan mereka merupakan kebahagiaan buat aku...sayang mak n abah...

1 comment:

kamar hati said...

akak...datang cuti-cuti kat KL nanti jangan lupa contact kamar tau...leh jumpa nanti.... (",)