Sunday, 15 February 2009

GEMUK

Aku tak pasti kenapa n3 ni yang aku nak tulis kali ini. Bukan apa tadi masa p pasar dengan adik2 adalah jurujual tu panggil aku makcik, adik2 aku pakat gelakkan aku...geramnya..comel2 aku mcm ni diorg kata makcik..isk tak boleh jadi ni...aku tanya adik aku kenapa orang tu panggil aku makcik.. selamba je adik aku kata kakak gemuk mcm mak..kakak n mak macam adik beradik je..aku pun terus berfikir sepanjang jalan otw nak balik umah gemuk ke aku?

than sampai umah aku terus masuk bilik cuba baju yang dulu2 sah memang tak muat..butang tak boleh katup..aku kena buat sesuatu...sebab dr dah ingatkan aku berat badan kena jaga kalau tak diabetis aku susah nak ilang..isk mcm mana ni...22hb 2 aku kena jumpa dr...berat badan naik sure kena bising...isk...
Aku yang Tengah Tension

No comments: