Thursday, 12 February 2009

Salam Sayang Semua




Lama dah aku nak n3 kan topik ni tapi aku teramat bz dan malas plus letih..huhuhu memang tak ada masa dan nak kejar masa pun susah semput..8 hb tu aku sempat la p kenduri kawin sepupu aku kat sini jugak la..aku dtg mlm sabtu masa malam berinai esok kenduri ahad aku tak datang ada class.. memang aku tabik spring kat sepupu aku tu sebab kami semua dok sibok2 kawin nak yang modern dari baju pengantin sampai le ke pelamin...tapi dia nak yang tradisional termasuk le pelamin dari suku kaum bangsa bajau iaitu bangsa aku la..memang cantik dan aku suka tengok cara diorg hias pelamin tu...penuh dengan adat tradisi suku kaum bajau. dan aku pun amik kesempatan lah merakamkan gambar untuk kenang2...jum le tgk...

No comments: