Sunday, 22 February 2009

selesema datang lagi

tak tahan sangat dengan hidung tersumabt ni nak buat apa pun tak larat. Rasa aku baru bulan lepas aku kena selesma ni bulan ni kena lagi..Kalau ikut hati memang tak larat nak tido je tapi memandangkan hari ni aku banyak sangat komitment ku gagahkan diri juga buat semua yang aku termampu. Hari ini ada class pas tu program jabatan lagi. semalam pun sama program jabatan kena att..letih jugak le dengan selesemanya, sakit kepala lagi mcm tak larat sangat2..tak nak buat mcm mana dah tugas..kena buat jugak le..ok le aku nak masuk tido baru pas makan ubat..nak rehat jap..salam sayang semua..

No comments: