Monday, 20 April 2009

ANUGERAH ALLAH


MOHAMMAD FARISH DANIEL, anugerah ALLAH yang tidak terhingga buat aku dan suami, Letih penat dan melucukan di antara pengalaman yang aku terima semasa menjaga daniel...Daniel ni malam dia meragam habis...siang dia tido, malam dia bejaga..aduhai...mata aku dah jadi mcm mata ultraman dah....Lepas tu pulak pagi nak keje lagilah aku rasa mcm nak cari batang macis letak kat kelopak mata...ada petua tak bagi baby tido malam...hehehe letih tak tahan....

3 comments:

kakchik said...

Assalamualaikum Tiny.

Seronoknya dapat jaga baby. Kakchik nak tanya ni. Tiny ambil anak angkat ke? Bestnya kalau dah ada buah hati pengarang jantung.

tiny laiman said...

Salam Kak Chik..
Yer kak chik...kwn punya anak...syukur sangat2..tak ada lah tiny sunyi kalau abang tak ada...Harap2 tiny boleh bentuk baby jadi anak yang solleh...dan paling penting mendengar cakap...

Mama Nazhan said...

salam kenal... baca tentang tiny kat blog kak yati... best ekk dpt gi pesta buku,,, jumpa kak yati lagi...
kita sebayalah.. dan saya pun amik anak angkat juga, dah 10 bulan umur dia...