Wednesday, 22 April 2009

Ke Pameran Buku d PWTC











Ntah apa tergerak hati nak p lawat laman blog Kak Norhayati Berahim...tetiba mata aku tertangkap satu pengumuman yang dibuat dalam blog kak yati bahawa ada pameran buku yang bermula 17 kalau tak silap hingga 26 April 2009..d PWTC..aku tengok jam dah pukul 5.00 petang kalau tak silap...Aku tengok dalam anouncment kak yati bahawa kak yati dengan penulis2 novel d NB kara ada di tempat pameran mereka..so aku tanpa berlengah terus p PWTC semata2 nak jumpa kak yati..kebetulan aku memang ada kt KL atas urusan kerja..syukur sangat2 aku dapat berpeluang ke pameran buku ni dan yang paling penting aku dapat jumpa kak yati...tapi sayang aku tak dpt jumpa qaisara.....
dijadikan cerita aku ke pwtc menaiki LRT dari chowkit menuju ke Titiwangsa..tapi yang aku geram sangat mamat yang tunjuk arah kat aku tu bagi aku petunjuk yang salah..tiket aku beli ke titiwangsa tapi aku naik kat platform yang salah..nasib baik lah aku ni pulak jenis cepat peka dengan keadaan sekeliling aku tanya budak pompuan d sebalah aku masa tu aku dah masuk kt LRT tu aku hairan apasal aku sampai kat stesen lain sedangkan dari chowkit nak ke titiwangsa terus saja tak ada singgah mana2 stesen..SAH aku silap ni bukan nak p titiwangsa...fuh...nasib baik lah budak pompuan yg duduk sebelah aku tu bagitau aku tersilap...so aku turun ke stesen ntah apa nama ntah...than aku naik balik menghala ke chowkit..sampai juga aku akhirnya ke titiwangsa..sampai situ aku naik LRT PUTRA ntah lah apa nama...sampai kt PWTC gerai buku pertama aku carik ialah NB KARA..akhirnya puas pusing2 last2 jumpa juga...dapat jumpa KAK YATI (Norhayati Berahim) hilang semua penat...Thanks Kak...aku jumpa kak yati sembang dengan dia macam orang yang dah lama kenal...hehehe...nanti aku post gambar yang aku amik dengan Kak Yati...

Sebenarnya aku memang minat sangat2 dengan tulisan kak yati...dan aku juga merupakan di antara ribuan peminat beliau...Rasa akulah novel tulisan kak yati yang ada dalam simpanan aku sebanyak 30 buah novel dari alaf 21, creatif enterprise dan sekarang NB kara...Thanks kak atas ingatan dan nasihat yang diberikan...Memang aku tak percaya boleh bertentang mata dan bersembang dengan dia...syukur tuhan bagi aku kesempatan dan peluang ini yang ntah bila lagi aku akan perolehi...Sekali lagi ucapan terima kasih kepada staff NB Kara...memang peramah...lain kali ada masa kita jumpa lagi...Pada Kak Yati teruskan berkarya....dan selamat maju jaya....salam sayang...




2 comments:

Mama Nazhan said...

saya pun nanti link kan blog tiny ekk..

tiny laiman said...

Tq Mama Nazhan
Ada masa rajin2 datang sini ye...
salam sayang...