Friday, 15 May 2009

cuma nak kongsi

video

Baik berhati-hati....

2 comments:

kakchik said...

salam tiny, kakchik dah tengok video ni. mmg teramat la dahsyatnya perangai maid tu. rasa marah sungguh bila tengok begitu sekali dia layan kanak2. memang baik berhati2 dengan maid kita. kat rumah ni ada 2 orang, kami didik cara hidup Islam dan layan mereka macam sedara tapi masih ada batas2nya.

tiny laiman said...

salam kak chik...sebab tu tiny antar amik maid kat umah mak biar mak yang perati, tak berani nak biar dia sorg2 kat umah...ntah apa dia buat dgn anak tiny nanti...sedih betul tiny tgk budak tu dibuat mcm tu....