Tuesday, 4 August 2009

Aku tak tau nak bagi tajuk pada n3 aku kali ini...semalam aku terdengar suara baby daniel merengek-rengek macam susah nak tido..seperti biasa aku bangun walau pun mata ni susah sangat nak d buka. ku capai botol susu yang suam2 aku bagi kat dia..tp baby daniel menolak..dia tak nak..aku bangun duduk n amik dia letak kat pangkuan..terkejut aku tengok hidung anak aku berdarah...YA ALLAH...tapi darah tu macam dah kering...tak banyak sangat dekat2 hujung lubang hidung baby daniel..aku lapkan dgn tisu basah then aku nak tengok ada lagi tak keluar..kalau ada aku nak terus p bilik mak n abah nak bawa abah p klinik..tapi aku tengok tak ada..so aku putuskan untuk pegi hari ni...lepas abis kerje...cadang nak bawa awal sebelum p kerje..tapi tak boleh kerje aku menuntut aku kena pegi opis dulu ...aku kena siapkan 1 paper work untuk presentations esok...wrghhhhh...tension n stress nyer aku rasa....kadang-kadang aku mcm tak mampu nak pikul burden ni...tapi...aku jenis orang yang tak pandai nak menolak..
aku pesan kat mak b4 antar baby daniel ke tpt pengasuh..aku nak mak n abah bawa daniel p klinik dulu...Abang pulak dah turun kerje minggu lepas..so aku cuma mengharap pada mak n abah je sekarang...
aku harap daniel sihat...tapi aku hairan macam mana darah boleh kuar kat hidung dia..badan dia bukan panas pun...kompius lah...

1 comment:

KAKTINY said...

pegi check cepat.. bebudak ni kita jgn pandang ringan.. nampak pelik sikit, terus hantar klinik tau..
(kaktiny doakan semoga dia baby daniel sihat2 aje...)