Thursday, 10 September 2009

Jeng...jeng...aku dah dapat ini......
lepas ni dah tak ada gaduh ngan abang nak guna laptop n aku pun hari2 boleh update blog....kalau tak abang kalau dah duduk depan laptop dia kongker habis...dengan game sudoku n game perah otak...ntah apa nama ntah...kadang2 aku yg surender terus tido..malas nak gadoh2 berebut laptop....kekeke....
Raya pun dah nak hampirkan? aku akan star bercuti pada isnin depan...kira lama jugak lah aku akan bercuti selama 2 minggu termasuk cuti raya...harap2 boss dapat luluskan...
Seperti Biasa aku akan beraya d Kampung Abang..so maknanya aku n abang akan balik seminggu sebelum raya..kene buat persediaan juga kat rumah sana..Almaklumlah family abang Besar...Kuih Raya aku akan beli sahaja, cuma kek aku akan buat...tak larat dah nak membuat kuih raya ni...ditambah lagi dengan c baby daniel dah semakin ligat..aku cadangkan pada abang aku tak akan buat biskut raya tahun ni aku beli saja untuk rumah kami di Labuan...termasuk rumah bapa mentua aku...(kekeke ...menantu kesayangan)....
Balik Selasa depan memang banyak dah nak dibuat.....memandangkan anak perempuan abang baru bersalin so aku sorang2 lah kat dapor tahun ni...dulu sebelum dia mengandung memang kami berdualah yang paling bz kat dapor...tp nampaknya dia tak dapat menyertai aku tahun ni sebab duduk kat rumah mak mentua dia..tp aku harap2 dia dapat balik...sebab sunyi sangat rumah tu......
Raya ke dua baru aku balik KK..beraya dengan Mak, ABAH N keluarga...tadi aku tanya abang..dapat cuti raya tak? dia kata tak aprove lagi...adoilah...takkan raya ke 3 dah nak turun ke PELANTAR MINYAK.....kesian nyer aku kalau abang tak dapat cuti raya tahun ni....
tapi aku doa2 supaya abaang dapat cuti 2 minggu......kalau dapat makna nya abang akan cuti selama sebulan...yipieeeee beraya seakan le aku tahun ni....lepas tu aku nak ajak abang bercuti sekali.....ke mana saja....bukan selalu dapat abiskan masa bersama2 macam ni......:)

No comments: