Friday, 1 October 2010

TANGGUNGJAWAB

Tugas atau kerja yang diberikan merupakan AMANAH dan TANGGUNGJAWAB yang harus dilaksanakan sebaik dan seikhlas yang mungkin untuk mendapat keredhaan dunia dan akhirat...AKU mau TOLONG semua org...dan aku tidak berniat apa pun...semua yang aku lakukan adalah semata2 kerana ALLAH dan MENCARI REZEKI YANG HALAL untuk Keluarga TERSAYANG..
memang aku TEGAS....sebab aku sudah didik seperti ITU.....JUJUR, IKHLAS DAN AMANAH...setiap sesuatu tugas yang diberikan aku akan laksanakan sebaik yang mungkin untuk kebaikan semua pihak,
MENGAMPU? huh/......JAUH SEKALI....SBB BUKAN BOLEH UBAH GAJI AKU JD 10 ANGKA.....kekekeke..klu boleh UBAH dah aku AMPU SEMUA ORG PAKAI AIRCON 6 HOS SEJUK TU....tapi aku punya prinsip dalam HIDUP....PRINSIP yang menjadi kan aku MANUSIA yang punya HARGA DIRI DAN MARUAH...
DAN APA YANG AKAU LAKUKAN SEMUANYA KERANA ALLAH.......
BIARLAH KLU KAMU MAU MENGATA KATALAH APA SAJA YG KAMU SUKA...TP SATU HARI KAMU AKAN TAHU KEBENARAN NYA DAN KAMU AKAN FAHAM ...KENAPA AKU TEGAS....

1 comment:

azza_irah said...
This comment has been removed by a blog administrator.