Saturday, 27 November 2010

Aku Perlukan Masa Untuk Diri Sendiri

Kekalutan yang berlaku sekarang membuatkan aku rasa semakin rimas, letih dan penat melayan cakap2 orang yang semakin menyakitkan telinga. Selama ini kehidupan yang aku lalui hanya KERJA..kerja dan Berkerja, Itulah diri aku...dan aku yang sebenar. Aku tidak pernah peduli apa saja orang mau berkata-kata mengenai aku, perihal aku dan diri aku..wat ever..sbb aku tidak punya masa untuk itu..untuk melayan cakap2 org yang semakin membingitkan telinga.
Syukur aku punya keluarga yang cukup memahami dan tahu siapa aku...
Semua persoalan ini ADAKALANYA membuatkan aku mahu sahaja BERLARI JAUH meninggalkan apa yang ada kerna aku sudah tidak mampu untuk BERTAHAN, aku juga WANITA...wanita yang punya HATI dan PERASAAN dan bukan sewenang-wenangnya diperlakukan sebegini....
Apa pun yang berlaku.....semakin mematangkan aku..menjadikan aku seorang yang semakin kuat....dan kerna itu aku perlu bangkit dari semua ni...HARUS N WAJIB...Ya Allah ku Pohon berikanlah Aku KEKUATAN...dan KETABAHAN HATI, FIZIKAL DAN MENTAL...Amin...

No comments: