Thursday, 11 November 2010

Suatu Saat....

Bila aku diberi tanggungjawab utk mengalas sesuatu tugas...aku akan laksanakan sebaik yg mungkin..tp sudahnya aku jadi mangsa ketidak selesaan orang lain...aku peduli apa...yg penting tanggungjawab dan amanah aku galas sebaik yang mungin agar tidak menyusahkan semua orang...
walau kadang2 aku sedih bila aku dikutuk atau dikata macam2...walhal aku lebih suka mengatakan aku SYMP...SAYA YANG MENURUT PERINTAH...
memang lah kan namanya manusia bukan pernah cukp atau cepat berpuas hati...tapi sebagai manusia biasa aku belajar semua proses sedari kecil hingga yang besar apa lagi yang melibatkan soal hati dan perasaan kawan2...tapi aku juga manusia biasa kan...walau kadang2 ada juga terhiris rasa hati tapi seperti biasa...aku tak suka amik port bende2 yg remeh2 ni....selagi aku bernama HERTINY....

No comments: