Friday, 17 December 2010

Tak Ada Tajuk....

Hahhahahaha....mesti semua suspend ni tgk title yang tak ada title....hahahahah...suspen...jum aku nak cerita ni....
Lamanya tak jenguk rumah ni....hehehehe...tuan rumah bz sangat2...semenjak dua menjak ni macam tak cukup tangan kaki dan seluruh anggota badan semuanya tak cukup, berkejar ke sana ke mari menghabiskan tugasan kerja mengikut dateline yang diberikan,Mentelah Buku Pelajaran yang kebetulan juga final exam jatuh pada bulan 12 ini..3 subjeck yang aku ambil semuanya subjeck struggle yang betul2 buat aku kadang rasa argggggg...nak menangis pun ada...bila ianya cukup2 mencabar ketabahan, kesabaran dan kekuatan diri, Sebelah pagi sebolehnya aku menghabiskan kerja yang sama pada hari yang sama tanpa perlu bertangguh pada hari esok dan waktu malam dihabiskan dengan mengulangkaji pelajaran sehingga pukul 2 atau 3 pagi bertemankan lagu2 sentimental yang mampu membawa aku menghayati sepenuhnya ulangkaji tersebut...hehehe..memang sedari aku kecil aku amat gemar mengulangkaji pelajaran bertemankan lagu......dan bila Setiap kali aku rasa hampir tersungkur, hilang keyakinan diri dan patah semangat aku cuba gagahkan diri, memohon ke hadrat ilahi agar memberikan aku kekuatan menghadapi saat2 ini dan seringkali itu juga aku akan memuhasabah diri sendiri bahawa untuk mencapai kejayaan dan rezeki bukan datang BERGOLEK..
Aku mahu menjadi contoh TERBAIK kepada adik-adikku yang masih belajar...
Aku tahu, untuk mendapatkan kejayaan semuanya perlukan usaha dan disiplin yang tinggi selain menuntut banyak pengorbanan dan kekuatan mental serta fizikal yang bukan sedikit..
syukur alhamdulilah bila aku mendapat rakan-rakan dan boss yang cukup memahami aku yakin dan pasti aku akan mampu menjalankan tanggungjawab sebagai pelajar dan pekerja dengan baik dan cemerlang.
Pada sahabat-sahabat yang merasa tersisih...hehehehe...gua mohon ampun beb....minta sedikit ruang untuk habiskan semua ni...barulah kita..... ENJOY...(mcm Drama PUTERI cakap) hahahahah..
k la aku stop sampai sini...esok cerita lagi....salam sayang

Mizz Tiny

2 comments:

COLUMBIA LEISURE SDN BHD said...

Dear be brave and be strong u are a strong person inside and congrat in your future undertake.. I pray that u will be success in what ever u dream to do.. and if u need a friend i will be by your side ok dear.. muahhh

Mizz Tiny said...

TQ sis..tq so much....terima aksih atas persahabatan ini....