Wednesday, 4 May 2011

suka-suka saja




kata kawan aku aku pose mcm nak amik gambar pasport...hahahaha.. suka2 hati kan?
suka hatilah...yang penting aku pose banyak2 sebab aku memang suka amik gambar..tak kiralah gambar apa yg penting pada aku setiap gambar mempunyai cerita dan emosi yang tersendiri masa aku amik gambar tu...kiranya ada ceritalah disebalik wajah yg diambail...gembira mauhupun senyum tidak mengambar kan apa yang tersirat didalam hati...kata oranglah...tapi aku akui kebenaran kata2 itu....
jap aku nak tampal lagi gambar kat sini..hahaha

Persahabatan itu memang indah.....





erkkk.....baru perasan....OOOO TIDAK...APA HAL AKU NAMPAK CHUBBY NI...huhuhuh...ini tidak ADIL...start..MALAM NI TAK MO MAKAN NASI, MAKAN SAYUR, MAKAN IKAN, MAKAN APALAH YG MENGEMUKKAN....huhuhu...TAK NAKKKKK GEMUKKKKKK




Seorang rakan aku pernah tanya kenapa suka upload gambar kat twitter or blog?..u bukan artis pun? Kawan aku ni betul2 tak sayang mulut kan? hahahaha.....aku gelak tp dlm hati...erkkk letak pic pun salah ke? ermmm....suka hati ler nak kata apa....hehehe
Tapi aku cukup suka tgk pose ni....(perasan tahap dewa)

<

LAGI...



LAGI



LAGI....
<

DAN LAGI...


Banyak2 pic yang aku amik aku suka tgk pic ni...mcm ada sesuatu yang menarik perhatian aku mengenai pic ni...kebetulan model aku ni kawan aku yang memang cun...maka nampak cantik lah pic yang aku amik ni...hehehe


tapi pic ni aku HAIRAN KENAPA AKU AMIK PIC NI YE...apa sepecialnya PIC NI....tgk n nilailah sendiri......



huhu...JANGAN MARAH....

MIZZ TINY

No comments: