Thursday, 19 May 2011

CUTI2 BANDUNG PART 3

Hari Ke 3 di Bandung...

It was so excited.....aku dah tak sabar nak ke Tangkuban Perahu, mcm2 dalam kepala yang aku bayangkan agaknya bagaimana keadaan kat situ...
Kami bertolak awal dari Hotel, kata pemandu yang membawa kami ke sana ...kalau lambat nanti tak sempat nak berjalan2 kat dalam tu...Tempat tu agak luas katanya....

Memang agak ramai org yg datang ke sini, untungnya kami naik Van...so boleh sampai kat atas, tapi kalau bas kena turun kat satu tempat dan berjln kaki agak jauh juga...

Pintu Masuk Nak Ke Tangkuban Perahu 

Perjalanan kat sini agak ambik masa juga...rasanya dalam 40 Minit dari Hotel, melalui kesesakan jalanraya yang agak teruk jugalah semasa kami nak menuju ke sana....

Sampai Saja Aku Terus Ambik Gambar.....

Kami..Kami dan Kami.......

Kami Lagi.... 
Rasanya tak termampu nak ucapkan dengan kata2...yg pastinya kat sini mmg seronok Giler...sejuk...kitaorg semua mmg have fun....

o ye kat atas ni...ramai sgt org berdagang...maksudnya berjual brg2 gif atau cenderamata....so kena pandai tawar harga....mmg harga buka diorg jual mahal...tapi klu kita pandai tawar harga akan jauh lebih murah....

Macam2 Ada..boleh Rambang Mata Tau 
Hehehe Posing Paling Kebum hahaha 


Kami.....Tangkuban Perahun Indonesia 2011 

Nanti aku sambung Lagi..selepas Dari Tangkuban kami ke mana pula selepas tu....yang pasti Tangkuban Perahu mempunyai Lagenda Yang Sendiri... mmg rugi kalau dah ke Bandung Tak Singgah ke sini.... Tangkuban Perahu Story

Selamat Membaca, Salam Ramadhan dan Salam sayang dari saya....

No comments: