Sunday, 16 June 2013

Hari Bapa... TERIMA KASIH BAPA.... LAIMAN BIN GINTURUNG.....

Salam dan selamat berhujung minggu utk semua rakan2 dan pembaca blog suarakudanduniaku..sebenarnya saya mahu berkongsi pengalaman cuti2 singapore part ke dua...tapi memandangkan posting2 yang saya baca di FB atau lama sosial sahabat2 saya lebih kepada sambutan Hari bapa/Ayah/Abah atau daddy, saya pun mau berkongsi rasa dan cerita mengenai bapa atau siapa pun panggilan kepada mereka Lelaki yang bergelar bapa/daddy/abah atau ayah mereka tetap lelaki terbaik dan terhebat dalam dunia.....
Bapa Saya Idola Saya Lelaki Yang Sangat Saya Hormati dan Sayangi Dalam Dunia.... Laiman bin Ginturung
Doa saya semoga Allah berikan kesihatan yang baik utk abah saya. Lelaki yang cukup bermakna buat kami sekeluarga. Mencurahkan kasih sayang dan perhatian buat kami 9 orang adik beradik tanpa jemu dan merungut walau sedikit pun. Abah...yang sentiasa ada di saat kami memerlukan.
Bukan mudah membesarkan kami 9 orang adik beradik dengan kerja yang tidak menentu.

Abah..kami tahu ...tidak ada ucapan atau hadiah yang dapat membayar seluruh kasih sayang dan pengorbanan yang abah curahkan pada kami...
kami tahu dan sedar...tidak ada perkataan dalam dunia yang mampu membayar jerit perih pengorbanan membesarkan kami ...

NAMUN ABAH....
 
Namun percayalah Abah, Tidak ada istilah hari bapa buat kami....selagi nafas kami tidak berhenti....DOA KAMI AKAN SENTIASA MENGIRINGI PERJALANAN HIDUP ABAH DAN MAK....HINGGA AKHIR HAYAT KAMI...
 
"YA ALLAH...BERIKANLAH KESIHATAN DAN KEBAHAGIAAN BUAT KEDUA INSAN YANG KAMI KASIHI NI...SAYANGILAH KEDUA ORG TUA KAMI SEPERTI MANA MEREKA MENGASIHI KAMI SEDARI KECIL
 
Utk En Hubby Aka Mr Cinta dan Adik2 Lelaki Saya Yang Bergelar Abah/Bapa/ Ayah dlm Pic ni....
 
MR CINTA SAYA AKA HUBBY/ adik2 Lelaki Saya a Angah/Wai/ Alang



Adik Ipar, yg sorang dah bergelar bapa kpd 4 anak perempuan yg comel...yg baru nikah ni saja saya nak wish supaya cepat2 jadi bapa....:)
Utk BAPA MENTUA Saya.... Selamat Hari Bapa.... Anak2 Saya....Yang Bergelar BAPA...."Selamat Hari Bapa"

SAYA SAYANG ANDA SEMUA SANGAT2.....

Mizz Tiny

No comments: