Monday, 10 June 2013

Majlis Kenduri Kahwin Adik Perempuan Saya Sumarney Laiman

Malam ni mcm rasa nak menulis, hehe jom...saya nak cerita pasal majlis kawin adik baru2 ni..
Majlis tempat perempuan AKA di rumah mak saya dah berlangsung pada 25.mei 2013. ni majlis yang berlangsung di rumah adik ipar saya pula.

Bertolak dari KK ke Mempakul Sabah agak lewat, perjalanan mengambil masa dalam 3 jam, agak meletihkan bila drive memandangkan saya batuk dan agak tak berapa sihat.
Namun bagaimanpun kami selamat sampai ke tempat penginapan dalam lebih kurang pukul 8 malam.

Sejerus sampai kami terus bersiap utk menghadiri majlis malam berinai...agak kelam kabut juga sebab majlis bermula dalam lebih kurang pukul 9, tapi kami sampai pun dah pukul 8.
Sampainya kami, acara pun bermula..si kecik ini memulakan posing hehe
 
tak lama sangat menunggu acara menepung tawar pun bermula AKA Merenjis...
 
 
Mak...
 
 
Abah....
 
 
Mak, Makcik n Mak Pengantin Lelaki AKA Adik Ipar
 
 
Pengantin Bergambar Bersama Mak n Abah Pengantin Lelaki
 
 
Dah Boleh Pegang2 Tangan..Mak n Abah Tak Marah...hehe

 
Mak n Abah kesayangan Kami... We Love Mak
 
 
Rombongan Kami....hehe
 
 
Rombongan Cik Kiah...haha

 
Adik2 aku..merangkap Driver haha

 
Selamat Pengantin Baru Memeng
 
 
Gambar? Boleh tgk kat sini ... Lagi banyak ... MAJLIS PERKAHWINAN SUMARNEY DAN FAIZAL 
 
Tahniah Utk Adik Saya...semoga Bahagia dan Kekal Hingga Ke Anak Cucu....
 
 
Mizz Tiny 


No comments: