Thursday, 11 July 2013

CUTI-CUTI SINGAPORE PART 4

Ke esokan harnya....jeng...jeng.....

Hari ni last day kat singapore, tapi aku tetap nak ke tempat yang selama ini menjadi igauan dan impian ...hehe wlaupun sebenarnya banyak lagi tempat yang aku tak habis nak pergi tapi apa boleh buat itu saja masa yang aku n En Hubby ada...tu pun nasib2 lah last2 minit hubby punya kursus ditunda kepada tarikh lain kalau tak confirm aku x jejak singapore...

Ok Hari last...aku still juga nak ajak Hubby ke USS ...singkatan...Nama Full... Universel Studio Singapore. 
so seperti biasa...perancang utama adalah aku..hehe....aku bincang dgn hubby mcm mana nak ke sana dengan cepat tanpa menjejaskan masa kami yg terhad, so kami check out n... aku plan ..barang2 tinggalkan kat Hotel..jadi tak adalah kami semput nak bawa barang2 sekali kan? 

kami naik bas sahaja..dan turun dekat2 marina sandbay ..kebetulan semasa berjln2  aku lihat satu2 persatu laluan bas yg terdapat di setiap perhentian bas...maknanya aku hafal jugalah cara nak ke sana guna bas apa dan yang penting rajin tanya....tanya je lah sapa2 org kat sana....yang kita jumpa...

akhirnya kami sampai di vIVO cITY....yeye....DAP DUP DAP DUP jantung....hehe...aku pula yg terlebih excited...hahaha 

Ni Stesen MRT Nak Menuju ke USS 

Actually selepas USS ada 3 tempat lagi tempat yg Aku tak sempat nak pergi...Masa sangat terhad dan Padat. masuk USS pun kita org sampai dalam pukul 9 lbh...sampai pukul 3 petang...kat dalam tu sahaja...
Banyak sgt tempat yg menarik kat dalam tu...tak masuk n tak rasa tak main rugi lah....Tiket nak ke USS dari Mall Vivo City dalam anggaran $4.00, tiket ni kita gunakan utk pergi balik..maksudnya masa nak balik nanti tak perlu beli tiket. mungkin nasib kami baik..masa datang ke USS ni tak ramai sgt org...so tak perlu nak berhimpit2... ok Jom kita jalan.....

Jeng!!! Jeng !!!! KAMI DAH SAMPAI...Biarkan Gambar Berbicara...hehe

nasib lah ada org tolong ambik kan gambar ber dua....ni semua depan

Di Sini.. Harga Tiket Naik Masa Cuti Sekolah ye 

Kena Datang Awal Pagi..kalau Tak Tak,
Confirm tak sempat nak jln2 kat semua tpt di dalam ni 




Far Far Away...

Macam2 Ada 


Ni lah sebahagian gambar yang dapat En Hubby Rakam...hehehe...aku seperti biasa jadi Model Tak Berbayar..haha...anyway..Percutian ini sgt menyeronokkan..memandangkan kami jarang spent time together...Ruang kerja yang jauh berbeza antara aku dgn En Hubby buat kami jarang sgt dapat bersama2...mcm pasangan suami isteri yg lain...

Alhamdulilah......Kami balik semula ke Johor petang tu juga..rasanya dalam pukul 9 lebih sampai kat Pasir Gudang...Hubby Kursus 3 Hari...so tgu lepas tu kami ke mana ye....

Terima Kasih kerana membaca blog ini....salam sayang ...

1 comment:

Che Rosliza Che Mat said...

singgah dan follow sini...