Tuesday, 13 August 2013

SALAM AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

Agak lama juga aku senyapkan...al maklumlah....masa cepat sangat berlalu...aku agak busy lately...nak exam lagi...nak prepare apa yg patut...study last2 minit dengan keje yg menimbun aku stuck!!! tapi syukurlah skit2 ada gak aku buat persiapan utk menghadapi exam final utk sem ni...

Ehh sedar tak sedar hari ni dah masuk raya ke 6...so dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari raya buat semua pembaca dan sahabat blogger yang sudi membaca dan bertandang ke blog ini...terima kasih kerana sudi singgah .....aku sgt2 hargai...

Ok lah..nanti aku sambung lagi lah..lepas exam...aku nak share dgn sahabat2 semua..sambutan raya kat tpt aku...sambutan raya aku sbg isteri, student dan pelajar...hehe...

salam sayang n salam aidilfitri...

1 comment:

ICAZIESYIRA said...

Selamat hari raya, maaf zahir batin :)