Friday, 13 September 2013

Misi Mencari Cinta~ Miri Sarawak....

hahaha Tajuk Cam gempak je kan.....?

Anyway apa khabar sahabat2 saya.... aku dah mula busy skang...cuti semester dah habis, start sem baru dgn 3 assigment yang cukup tuff...seronok sebenarnya bergelar pelajar...wlupun tugas sebagai pekerja dan tanggungjawab sebagai isteri berjalan serentak namun pengalaman ini cukup bermakna....

Aku ambik kesempatan ini utk menulis cerita percutian singkat kat Miri, tak lama pun 2 hari jer.
sebab ikut En Hubby...yang kebetulan berkursus kat sana....
so aku tak dapat ke mana2 walaupun Miri is the best town tempat utk bercuti, jalan tak jamed, tak sesak...

Sedikit info mengenai Miri yang sempat aku sempat aku cari kat google utk tujuan konon2 nak melawat2 le di sini...memandangkan En Hubby kursus so aku plan nak ke tempat2 ni...

BACA DI SINI

tapi sayang...Tak sempat...masa ada dua hari...so aku simpan je angan2 tu..kot2 nanti boleh ke sana lagi...

O ye...Kenapa aku nak datang ke Miri? (ntry berkaitan Tajuk ni hehehe)

sebab 

Lepas Kahwin 6 TAHUN DULU, En Hubby ajak Honeymoon kat sini.... hehe aku sekadar nak refresh balik kenangan2 kami masa mula2 kahwin dulu...ye lah bercinta lepas kahwin..kenal singkat....tunang pun singkat...Alhamdulilah....hubungan itu kekal hingga kini....Thanks Abang kerana menerima diri ini seadanya....

Ok jum kita tgk2 pic yang aku sempat rakam selama kami kat sini

Makanan Laut kat sini Fresh....utk 2 org hanya RM 68.00, dgn 3 hidangan yg sangat sedap.. 

posing....hahaha 


Mega Hotel Miri Sarawak 

makan...makan...n makan.....

Proud To Be Malaysia........ MERDEKA!! MERDEKA!! MERDEKA!!!!

OK chow Chin Chow.....DATANGLAH MELAWAT MIRI.........

salam sayang.......

2 comments:

ICAZIESYIRA said...

never been to miri. hope to be there someday :)

Mizz Tiny said...

iNSYALLAH dear.... sampai juga tu kat Miri nanti...